Można kupować także bez rejestracji!
Jeśli jednak posiadasz konto, nie zapomnij się zalogować!
Koszyk
Czy na pewno usuwamy wszystkie produkty z Twojego koszyka?

Bez imienia Kupujący
2025. 05. 30.
Bez imienia Kupujący
2025. 05. 30.
Bez imienia Kupujący
2025. 05. 30.
Bez imienia Kupujący
2025. 05. 30.
Bez imienia Kupujący
2025. 05. 30.
J. Imre Kupujący
2025. 05. 30.
Powrót na górę strony
Zmiana kraju dostawy
Wejście
Rejestracja
Poproś o nowe hasło
- „Opinie o nas” oraz oceny pojawiające się na „stronach produktów” są opiniami prawdziwych klientów.
- Po otrzymaniu przesyłki Klient ma możliwość wystawienia wyceny na stronie oceny przesłanej na jego adres e-mail.
- Nadesłane oceny pojawiają się natychmiast po przesłaniu, bez moderacji i specjalnego upoważnienia.
- Moderacja poadministracyjna odbędzie się w przypadku, gdy opinia opisana w złożonej ocenie nie odpowiada rzeczywistości. Moderacja nie będzie miała miejsca tylko dlatego, że wydana opinia jest negatywna.
- Klient ma możliwość późniejszej zmiany swojej oceny za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta.
- Do podsumowania ocen stosujemy metodę obliczania nieważonej średniej arytmetycznej.
- Na koniec oceny Klient może zdecydować, czy chce, abyśmy zamieścili jego opinię „Bez imienia”, z pełnym imieniem i nazwiskiem, czy też ze skróconym nazwiskiem i pełnym imieniem.
Oczekuje się, że produkt zostanie dostarczony pomiędzy dwoma wskazanymi terminami.
Dokładny termin dostawy możemy podać po potwierdzeniu zamówienia.
Express jeśli produkt jest natychmiast dostępny w naszym magazynie centralnym. Produkt możemy obsłużyć w naszym magazynie jeszcze tego samego dnia lub przekazać do wysyłki.
Dostępny jeśli produkt jest dostępny w naszym magazynie centralnym lub u jednego z naszych dostawców. Zawsze zwracaj uwagę na czas dostawy wskazany na stronie produktu! Zamówione produkty dostarczane są w formie paczki z naszego magazynu centralnego (Węgry).
Wybiegł jeżeli produkt nie jest dostępny ani w magazynie centralnym, ani u naszych dostawców. W tej chwili nie możemy udzielić informacji, czy dotrze ponownie, czy nie.
Przedsprzedaż jeśli oczekuje się, że produkt dotrze do jednego z naszych dostawców.
- zarejestrowane konto użytkownika
- potwierdź numer telefonu
- W przypadku produktów o wartości poniżej 400 zł nie jest wymagana płatność z góry.
- W przypadku produktów o wartości powyżej 400 zł wymagany jest depozyt w wysokości 20% (odliczany od reszty kwoty po złożeniu zamówienia w przedsprzedaży)
- W przypadku produktów zamawianych w przedsprzedaży o łącznej wartości 2000 zł, wymagany jest depozyt w wysokości 20% dla każdego zamówienia w przedsprzedaży (odliczany od salda po złożeniu zamówienia w przedsprzedaży)
- zamówienia w przedsprzedaży traktujemy oddzielnie od zamówień
- zamówienie w przedsprzedaży można anulować, nie ma obowiązku zakupu
- W przypadku anulowania więcej niż 10 zamówień w przedsprzedaży w bieżącym roku, klient może składać kolejne zamówienia w przedsprzedaży wyłącznie po wpłaceniu zaliczki w wysokości 20% (odliczanej od reszty kwoty zamówienia w przedsprzedaży).
Menü
- Najnowsze rzeczy
- Oferty specjalne
- Doręczenie ekspresowe
- Przedsprzedaż
- Outlet produkty
- Wysyłka i płatność
- Rzeczy seryjne
- Rzeczy filmowe
- Wspaniałe rzeczy
- Rzeczy z anime
- Rzeczy dla graczy
- Rzeczy sportowe
- Rzeczy muzyczne
- Typy produktów
- Marki
Powrót do menu głównego Wszystkie produkty seryjne
Powrót do menu głównego Wszystkie produkty filmowe
Powrót do menu głównego Wszystkie wspaniałe produkty
Powrót do menu głównego Wszystkie produkty anime
Powrót do menu głównego Wszystkie produkty dla graczy
Powrót do menu głównego Wszystkie produkty sportowe
Powrót do menu głównego Wszystkie produkty muzyczne
Powrót do menu głównego Typy produktów
Powrót do menu głównego Marki