Fanbase obsługa klienta

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00

Najczęściej zadawane pytania

Informacje o przewidywanym czasie dostawy produktów znajdziesz na stronie produktu, a po dodaniu do koszyka – na stronie koszyka. W przypadku złożenia zamówienia, przewidywany dzień dostawy podamy w potwierdzeniu zamówienia. Zawsze znajdziesz go również na stronie śledzenia Twojego zamówienia. Link do tej strony wyślemy w wiadomości e-mail dotyczącej Twojego zamówienia.

Jeśli chcesz zmodyfikować złożone zamówienie, skontaktuj się z nami mailowo lub poprzez czat.

Najłatwiej anulować zamówienie na stronie śledzenia zamówień. Można również anulować zamówienie, podając dane zamawiającego w wiadomości e-mail lub na czacie.

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT w formie elektronicznej, którą wysyłamy e-mailem.

Skontaktuj się z nami przez e-mail lub czat.

Niezbędne kroki znajdziesz w sekcji „Odstąpienie od umowy, zwrot produktu”.

Lojalność klientów Fanbase nagradzamy FanTokenami. Na podstronie FanToken zebraliśmy informacje o tym, jak zdobywać Tokeny.

W naszym sklepie internetowym można składać zamówienia przedpremierowe na produkty dostępne w przedsprzedaży. Każdy, kto spełnia warunki zamówienia przedpremierowego, może złożyć takie zamówienie.

Zamówienie w przedsprzedaży

Przedsprzedaż umożliwia rezerwację produktów, które nie są jeszcze dostępne w naszym magazynie, ale spodziewamy się, że pojawią się w przyszłości. Zamawiając w przedsprzedaży, możesz zapewnić sobie priorytet i często skorzystać z korzystniejszej ceny przedsprzedaży w momencie premiery.

W sklepie internetowym można składać zamówienia przedpremierowe na produkty oznaczone statusem "Przedsprzedaż".

Zbieramy te produkty tutaj:
Produkty w przedsprzedaży

Jeśli produkt jest dostępny w przedsprzedaży, na stronie produktu zobaczysz przycisk "Zamów w przedsprzedaży". Klikając ten przycisk i potwierdzając zamiar zamówienia w przedsprzedaży, możesz złożyć zamówienie, pod warunkiem spełnienia warunków przedsprzedaży (patrz następne pytania).

Zamówienia w przedsprzedaży mogą składać tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy mają zweryfikowany numer telefonu na swoim koncie.

Aby zweryfikować swój numer telefonu, możesz go wprowadzić na swoim koncie po rejestracji i uwierzytelnić go za pomocą kodu otrzymanego SMS-em.

Szacowana data premiery jest podana na stronie każdego produktu dostępnego w przedsprzedaży.

Należy pamiętać, że jest to szacowana data podana przez producentów i dystrybutorów, która może ulec zmianie, a nawet produkcja/premiera produktu może zostać anulowana.

Premiera niektórych produktów jest spodziewana w ciągu 1-2 tygodni, a inne ukażą się dopiero w przyszłym roku.

Mogą również istnieć produkty, które producenci produkują tylko na podstawie zamówień przedpremierowych.

Z naszego doświadczenia wynika, że ogólnie należy spodziewać się opóźnienia o -2/+3 miesiące w stosunku do przewidywanej daty premiery.
Oznacza to, że dostawa zamówionych w przedsprzedaży towarów może opóźnić się o 2 miesiące wcześniej lub nawet o 3 miesiące później.

Mogą wystąpić nawet większe opóźnienia, ale to jest to, czego ogólnie doświadczamy.

Opóźnienie produktu, który nie został jeszcze wyprodukowany lub wysłany, może mieć kilka przyczyn, np.

- Problemy z produkcją: Najczęstszą przyczyną jest zmiana daty premiery wskazana przez producenta. Może to być spowodowane problemami produkcyjnymi, brakami komponentów, trudnościami logistycznymi lub innymi nieoczekiwanymi zdarzeniami.

- Problemy z wysyłką: Chociaż rzadziej, opóźnienia mogą wystąpić podczas wysyłki produktów z fabryki do centrów dystrybucji. Np. zapasy zostają uszkodzone/zniszczone w wypadku i wymagają wymiany.

- Nieoczekiwane zdarzenia: Siła wyższa (np. klęski żywiołowe, epidemie) może również wpływać na produkcję i wysyłkę.

Jak tylko zamówiony produkt dotrze do naszego magazynu, wyślemy Ci powiadomienie e-mail.

Możesz również śledzić status swojego zamówienia w sekcji "Moje zamówienia w przedsprzedaży" na swoim koncie użytkownika.

Twoje zamówienia przedpremierowe znajdziesz na swoim koncie użytkownika w zakładce "Moje zamówienia przedpremierowe".

Nie, złożenie zamówienia w przedsprzedaży nie zobowiązuje Cię do dokonania zakupu.

Możesz anulować swoje zamówienie w przedsprzedaży w dowolnym momencie w sekcji 'Moje zamówienia w przedsprzedaży' na swoim koncie użytkownika, klikając przycisk 'Anuluj'.

Tak, możesz dodać kilka opublikowanych zamówień przedpremierowych do koszyka jednocześnie i złożyć na nie zamówienie.

Ponadto, do opublikowanych zamówień przedpremierowych możesz dodać inne "dostępne" produkty ze sklepu internetowego do koszyka i zamówić je razem.

Ilość możliwa do zamówienia w przedsprzedaży może się różnić w zależności od produktu. Maksymalną liczbę produktów możliwych do zamówienia w przedsprzedaży można zobaczyć na stronie produktu. (Jeśli nie zaznaczono, nie ma limitu)

Jeśli potrzebujesz więcej produktu niż pierwotnie zamówiłeś/aś w przedsprzedaży, a produkt jest nadal dostępny w przedsprzedaży, możesz złożyć nowe zamówienie w przedsprzedaży na żądaną ilość, zgodnie z warunkami.

Jeśli zamówiony w przedsprzedaży produkt stanie się dostępny w sklepie internetowym, zanim Twoje zamówienie w przedsprzedaży dotrze do naszego magazynu, oznacza to, że od naszego dostawcy stała się dostępna nowa partia, co pozwala nam obsługiwać klientów spoza grona osób, które złożyły zamówienie w przedsprzedaży.

Twoje zamówienie w przedsprzedaży pozostaje ważne na pierwotnych warunkach, a powiadomienie otrzymasz, gdy tylko produkt dotrze do naszego magazynu.

Ponieważ złożyłeś zamówienie w przedsprzedaży wcześniej, zostanie ono zrealizowane przed zamówieniami złożonymi teraz.

Nasz system może zastosować cenę przedsprzedaży tylko wtedy, gdy produkt dotarł do naszego magazynu i został dodany do koszyka za pośrednictwem menu "Moje zamówienia w przedsprzedaży".

Odstąpienie od umowy, zwrot produktu

Prawo do odstąpienia od umowy jest szczegółowo opisane w Regulaminie w rozdziale "Prawo do odstąpienia od umowy", co podsumowujemy ogólnie i praktycznie w poniższych punktach.

Możesz poinformować nas o zamiarze odstąpienia od umowy w dowolnym momencie od złożenia zamówienia do odbioru paczki.

Jeśli już odebrałeś(-aś) swoje zamówienie, możesz poinformować nas o zamiarze odstąpienia od umowy w ciągu czternastu (14) dni od jego otrzymania.

Skontaktuj się z nami pod adresem e-mail info@fanbaseshop.pl.

Prosimy o podanie numeru zamówienia (znajdziesz go w każdym e-mailu od nas), abyśmy mogli dokładnie zidentyfikować Twoje zamówienie.

Napisz również, które produkty chcesz zwrócić lub od których zakupu chcesz odstąpić.

Od tej chwili Państwa wniosek o odstąpienie od umowy został zarejestrowany. Potwierdzimy to również w e-mailu zwrotnym.

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze odebrane, nie muszą Państwo podejmować żadnych dalszych działań.

Jeśli już odebrali Państwo zamówienie, następnym krokiem jest zwrot produktu/produktów do nas.

Po Twoim zgłoszeniu masz 14 dni na nadanie paczki(!).

Dostarcz ją w dowolny sposób do naszego magazynu:

Fanbase Kft. raktar
Węgry,
4031 Debrecen,
Harsona u. 60.

+36 20 419 79 33
info@fanbaseshop.pl

Ewentualne koszty zwrotu ponosisz Ty.

Prosimy o poinformowanie nas (e-mailem w korespondencji dotyczącej odstąpienia od umowy) o nadaniu paczki, wykorzystanej firmie kurierskiej oraz, jeśli jest dostępny, o numerze przesyłki.

Bardzo ważne!

Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem!

Musisz zapakować paczkę zgodnie z zasadami wykorzystanej firmy kurierskiej, tak aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu zwrotnego.

Gdy tylko paczka do nas wróci, sprawdzimy jej zawartość.

Jeśli produkty w paczce zgadzają się z produktami, które chciałeś zwrócić, a ich stan kwalifikuje do zwrotu pieniędzy, rozpoczniemy proces zwrotu środków w ciągu 1-3 dni roboczych.