Informacje o przetwarzaniu danych
Kontroler danych
Nazwa: Fanbase Kft.
Siedziba: 4029 Debreczyn, Fényes udvar 13, 7. piętro, drzwi 24
Adres korespondencyjny, obsługa reklamacji: Węgry 4029 Debrecen, Fényes udvar 13, 7. piętro, drzwi 24
Adres e-mail: info@fanbaseshop.pl
Strona internetowa: https://fanbaseshop.pl
Dostawca hostingu
Nazwa: Rackforest Zrt.
Adres do korespondencji: 1132 Budapest, Victor Hugo Street 11. 5 piętro. B05001.
Adres e-mail: info@rackforest.com
Numer telefonu: +36 1 211 0044
Opis przetwarzania danych dokonywanego w ramach funkcjonowania sklepu internetowego
Niniejszy dokument zawiera wszystkie istotne informacje dotyczące zarządzania danymi dotyczącymi funkcjonowania sklepu internetowego, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych Unii Europejskiej 2016/679 (zwanym dalej: Rozporządzeniem, RODO) oraz ustawą CXII z 2011 r. (zwaną dalej: Infotv.).Informacje o wykorzystaniu plików cookies
Czym jest plik cookie?
Administrator danych używa tzw. plików cookie podczas odwiedzania witryny. Plik cookie to pakiet informacji składający się z liter i cyfr, który nasza witryna wysyła do Twojej przeglądarki w celu zapisania niektórych ustawień, ułatwienia korzystania z naszej witryny i pomocy nam w zbieraniu istotnych, statystycznych informacji o naszych odwiedzających.
Niektóre pliki cookie nie zawierają danych osobowych i nie nadają się do identyfikacji indywidualnego użytkownika, ale niektóre zawierają unikalny identyfikator — tajny, losowo generowany ciąg liczb — który jest przechowywany na Twoim urządzeniu, zapewniając w ten sposób Twoją identyfikację. Okres działania każdego pliku cookie jest zawarty w odpowiednim opisie każdego pliku cookie.
Podstawa prawna i podstawy prawne plików cookie:
Zasadniczo rozróżniamy trzy rodzaje plików cookie: pliki cookie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Strony internetowej, pliki cookie służące do celów statystycznych i pliki cookie służące do celów marketingowych.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest Twoja zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia w przypadku plików cookies w celach statystycznych i marketingowych oraz uzasadniony interes niezbędny do zapewnienia działania Serwisu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia w przypadku plików cookies niezbędnych do jego działania.
Główne cechy plików cookies używanych przez stronę internetową:
Pliki cookie niezbędne do działania:
Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie plików cookie, niektóre funkcje mogą być dla Ciebie niedostępne.
Pliki cookie absolutnie niezbędne: Te pliki cookie są niezbędne do korzystania ze strony internetowej i umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji strony internetowej. Bez nich wiele funkcji strony internetowej nie będzie dostępnych. Czas życia tych typów plików cookie jest ograniczony wyłącznie do czasu trwania sesji.
Pliki cookie sesji: Te pliki cookie przechowują informacje o lokalizacji odwiedzającego, języku przeglądarki, walucie płatności, a ich żywotność wynosi do momentu zamknięcia przeglądarki lub maksymalnie 2 godziny.
Pliki cookie dotyczące treści objętych ograniczeniem wiekowym: Te pliki cookie rejestrują fakt akceptacji treści objętych ograniczeniem wiekowym oraz fakt, że osoba, której dane dotyczą, ma ukończone 18 lat. Ich okres ważności trwa do momentu zamknięcia przeglądarki.
Plik cookie produktów polecanych: Rejestruje listę produktów, które chcesz polecić dla funkcji „poleć znajomemu”. Okres ważności wynosi 60 dni.
Wersja mobilna, plik cookie projektu: Wykrywa urządzenie, z którego korzysta odwiedzający, i przełącza się na pełny widok na urządzeniu mobilnym. Okres ważności 365 dni.
Cookie accept: Kiedy wejdziesz na stronę, akceptujesz oświadczenie o przechowywaniu plików cookie w oknie ostrzegawczym. Jego okres ważności wynosi 365 dni.
Plik cookie Backend ID: Identyfikator serwera backend obsługującego stronę. Jego żywotność trwa do momentu zamknięcia przeglądarki.
waluta Przechowuje walutę klienta. Okres ważności wynosi 30 dni.
externaFontsLoaded Pomaga ładować czcionki. Plik cookie ma okres ważności 3 tygodni.
NOCHACHE Przyspiesza ładowanie witryny. Czas życia pliku cookie: długość sesji.
previousURL Zapisz poprzednio odwiedzoną stronę. Czas życia pliku cookie: długość sesji.
PHPSESSID Służy do identyfikacji logowania. Czas życia pliku cookie: długość sesji.
Pliki cookie do celów statystycznych:
Plik cookie Google Analytics: Google Analytics to narzędzie analityczne Google, które pomaga właścicielom witryn i aplikacji lepiej zrozumieć działania ich odwiedzających. Usługa może używać plików cookie do zbierania informacji i raportowania statystyk korzystania z witryny bez osobistej identyfikacji odwiedzających w Google. Głównym plikiem cookie używanym przez Google Analytics jest plik cookie „__ga”. Oprócz raportowania statystyk korzystania z witryny, Google Analytics, wraz z niektórymi opisanymi powyżej plikami cookie reklamowymi, może być również używany do wyświetlania bardziej trafnych reklam w produktach Google (takich jak Google Search) i w całej sieci.
Pliki cookie w celu poprawy doświadczeń użytkownika: Te pliki cookie zbierają informacje o korzystaniu przez użytkownika ze strony internetowej, na przykład, które strony są najczęściej odwiedzane lub jakie komunikaty o błędach są otrzymywane ze strony internetowej. Te pliki cookie nie zbierają informacji identyfikujących odwiedzającego, tj. działają z całkowicie ogólnymi, anonimowymi informacjami. Wykorzystujemy uzyskane z nich dane w celu poprawy wydajności strony internetowej. Czas życia tego typu plików cookie jest ograniczony wyłącznie do czasu trwania sesji.
Plik cookie ostatnio przeglądanego produktu: Rejestruje produkty, które były ostatnio przeglądane przez odwiedzającego. Ich żywotność wynosi 60 dni.
Plik cookie ostatnio przeglądanej kategorii: Rejestruje ostatnio przeglądaną kategorię. Okres ważności wynosi 60 dni.
Plik cookie koszyka: Rejestruje produkty umieszczone w koszyku. Okres ważności 365 dni.
Plik cookie Smart Offer: Rejestruje warunki wyświetlania inteligentnych ofert (np. czy użytkownik był już na stronie, czy złożył zamówienie). Okres ważności wynosi 30 dni.
referral Pomaga zidentyfikować poprzednie źródło wizyt. Plik cookie ma okres ważności 3 miesięcy.
Pliki cookie marketingowe:
Plik cookie Google Ads Gdy ktoś odwiedza naszą witrynę, identyfikator pliku cookie odwiedzającego jest dodawany do listy remarketingowej. Google używa plików cookie, takich jak pliki cookie NID i SID, aby personalizować reklamy wyświetlane w produktach Google, takich jak wyszukiwarka Google. Na przykład Google używa takich plików cookie, aby zapamiętać Twoje ostatnie wyszukiwania, Twoje poprzednie interakcje z reklamami lub wynikami wyszukiwania od poszczególnych reklamodawców oraz Twoje wizyty w witrynach internetowych reklamodawców. Śledzenie konwersji AdWords używa plików cookie. Pliki cookie są umieszczane na komputerze użytkownika, gdy osoba klika reklamę, aby śledzić sprzedaż i inne konwersje wynikające z reklamy. Niektóre typowe zastosowania plików cookie obejmują: wybieranie reklam na podstawie tego, co jest istotne dla użytkownika, ulepszanie raportowania skuteczności kampanii i unikanie wyświetlania reklam, które użytkownik już widział.
Pliki cookie remarketingowe: mogą być wyświetlane poprzednim użytkownikom lub osobom przeglądającym inne witryny w sieci reklamowej Google lub wyszukującym hasła związane z Twoimi produktami lub usługami.
Piksel Facebooka (plik cookie Facebooka) Piksel Facebooka to kod, który służy do raportowania konwersji na stronie internetowej, tworzenia grup docelowych i dostarczania właścicielowi strony internetowej szczegółowych danych analitycznych dotyczących korzystania ze strony internetowej przez odwiedzających. Za pomocą piksela Facebooka możesz wyświetlać spersonalizowane oferty i reklamy odwiedzającym stronę internetową w interfejsie Facebooka. Politykę zarządzania danymi Facebooka możesz przeczytać tutaj: https://www.facebook.com/privacy/explanation
Więcej informacji na temat usuwania plików cookie znajdziesz pod następującymi linkami:
- Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
- Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer
- Mozilla: https://support.mozilla.org/hu/kb/weboldalak-altal-elhelyezett-sutik-torlese-szamito
- Safari: https://support.apple.com/guide/safari/manage-cookies-and-website-data-sfri11471/mac
- Chrome: https://support.google.com/
chrome/answer/95647 - Krawędź: https://support.microsoft.com/hu-hu/help/4027947/microsoft-edge-delete-cookies
Tryb zgody Google v2
Administrator danych zintegrował tryb zgody Google v2 ze swoją witryną i zapewnia zarządzanie zgodami i odmowami na podstawie nowej wersji za pośrednictwem swojego panelu plików cookie. Na podstawie trybu zgody Google v2, Google używa dwóch dodatkowych flag oprócz dwóch poprzednich ( analytics_storage , ad_storage ), które będą używane do przechowywania i odczytywania plików cookie w celach statystycznych i reklamowych:
- ad_user_data: Wszelkie dane użytkownika, które mogą być wysyłane do Google w celach reklamowych.
- ad_personalization: Dane użytkownika mogą być wykorzystywane do celów spersonalizowanej reklamy, np. remarketingu.
Te dwa przełączniki służą do określenia, czy dozwolone jest przechowywanie i odczytywanie plików cookie w celach statystycznych i reklamowych.
Dane przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umów
W celu zawarcia i realizacji umowy może być wdrożonych kilka przypadków przetwarzania danych. Informujemy, że przetwarzanie danych związane z obsługą reklamacji i administracją gwarancji będzie wdrożone tylko wtedy, gdy skorzystasz z jednego z wyżej wymienionych praw.
Jeżeli nie dokonujesz zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego, a jedynie jesteś jego gościem, wówczas mogą mieć do Ciebie zastosowanie przepisy o przetwarzaniu danych w celach marketingowych, o ile udzielisz nam zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
Przetwarzanie danych w celu zawierania i realizacji umów opisano bardziej szczegółowo:
Skontaktuj się z nami
Na przykład, jeśli skontaktujesz się z nami za pośrednictwem poczty e-mail, formularza kontaktowego lub telefonu z pytaniem o produkt. Wcześniejszy kontakt nie jest obowiązkowy i możesz zamówić w sklepie internetowym w dowolnym momencie bez tego.
Przetwarzane dane
Dane, które nam przekazujesz kontaktując się z nami.
Czas przetwarzania danych
Przetwarzamy dane wyłącznie do momentu zakończenia kontaktu.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Twoja dobrowolna zgoda, którą przekazujesz Administratorowi Danych poprzez kontakt z nami. [Przetwarzanie danych zgodnie z Artykułem 6(1)(a) Rozporządzenia]
Rejestracja na stronie internetowej
Przechowując dane podane podczas rejestracji, Administrator Danych może świadczyć wygodniejszą usługę (np. osoba, której dane dotyczą, nie musi podawać swoich danych ponownie, dokonując nowego zakupu). Rejestracja nie jest warunkiem zawarcia umowy.
Przetwarzane dane
W ramach przetwarzania danych Administrator Danych przetwarza Twoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, cechy zakupionych Towarów oraz datę zakupu.
Czas przetwarzania danych
Do czasu cofnięcia zgody.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Twoja dobrowolna zgoda, którą przekazujesz Administratorowi Danych podczas rejestracji [Przetwarzanie danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia]
Przetwarzanie zamówienia
W przypadku realizacji zamówień, przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji umowy.
Przetwarzane dane
W ramach przetwarzania danych Administrator Danych przetwarza Twoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, cechy zakupionych Towarów, numer zamówienia oraz datę zakupu.
Jeżeli złożyłeś zamówienie w sklepie internetowym, przetwarzanie i udostępnianie danych jest niezbędne do realizacji umowy.
Czas przetwarzania danych
Przetwarzamy dane przez 5 lat zgodnie z przepisami prawa cywilnego dotyczącymi przedawnienia roszczeń.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Wykonanie umowy. [Przetwarzanie danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia]
Wystawienie faktury
Proces przetwarzania danych jest przeprowadzany w celu wystawienia faktur zgodnie z prawem i wypełnienia obowiązku przechowywania dokumentów księgowych. Zgodnie z art. 169 (1)-(2) ustawy o rachunkowości, przedsiębiorstwa muszą przechowywać dokumenty księgowe, które bezpośrednio i pośrednio wspierają rozliczenie księgowe.
Przetwarzane dane
Imię, nazwisko, adres, adres e-mail
Okres przechowywania danych
Wystawione faktury należy przechowywać przez okres 8 lat od daty wystawienia faktury, zgodnie z § 169 (2) ustawy o przychodach węgierskich.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Zgodnie z art. 159 (1) ustawy CXXVII z 2007 r. o podatku od wartości dodanej wystawienie faktury jest obowiązkowe i musi być ona przechowywana przez 8 lat zgodnie z art. 169 (2) ustawy C z 2000 r. o rachunkowości [Przetwarzanie danych zgodnie z art. 6 (1) c) rozporządzenia].
Przetwarzanie danych związane z transportem towarów
Przetwarzanie danych odbywa się w celu realizacji dostawy zamówionego produktu.
Przetwarzane dane
Imię, adres, adres e-mail, numer telefonu.
Czas przetwarzania danych
Administrator przetwarza dane do momentu dostarczenia zamówionego towaru.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Wykonanie umowy [Przetwarzanie danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia].
Odbiorcy i podmioty przetwarzające dane w zakresie przetwarzania danych związanych z przewozem towarów
Nazwa odbiorcy: GLS General Logistics Systems Hungary Package Logistics Kft.
Siedziba adresata to: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Numer telefonu odbiorcy: 06-29-88-67-00
Adres e-mail odbiorcy: info@gls-hungary.com
Strona internetowa odbiorcy: https://gls-group.eu/HU/hu/home
Usługa kurierska pomaga w dostarczaniu zamówionych towarów na podstawie umowy zawartej z Administratorem Danych. Usługa kurierska przetwarza otrzymane dane osobowe zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych dostępnymi na jej stronie internetowej.
Nazwa odbiorcy: Magyar Posta Private Limited Company
Siedziba adresata to: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Numer telefonu odbiorcy: +36-1/767-8200
Adres e-mail odbiorcy: ugyfelszolgalat@posta.hu
Strona internetowa odbiorcy: posta.hu
Usługa kurierska pomaga w dostarczaniu zamówionych towarów na podstawie umowy zawartej z Administratorem Danych. Usługa kurierska przetwarza otrzymane dane osobowe zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych dostępnymi na jej stronie internetowej.
Rozpatrywanie roszczeń gwarancyjnych i rękojmi
Roszczenia z tytułu gwarancji i rękojmi należy rozpatrywać zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu 19/2014 (IV. 29.) Ministerstwa Edukacji Narodowej, które określa również sposób rozpatrywania roszczeń.
Zarządzane dane
Przy rozpatrywaniu roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi należy postępować zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Narodowej nr 19/2014 (IV. 29.).
Na podstawie rozporządzenia jesteśmy zobowiązani do sporządzenia protokołu zgłoszonego nam roszczenia gwarancyjnego lub rękojmi, w którym odnotowujemy:
- Twoje imię, nazwisko, adres oraz oświadczenie, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych zapisanych w protokole w sposób określony w rozporządzeniu,
- nazwę i cenę zakupu rzeczy ruchomej sprzedanej na podstawie umowy zawartej pomiędzy Tobą a nami,
- data wykonania umowy,
- data zgłoszenia błędu,
- opis błędu,
- prawo, które chcesz zgłosić na podstawie swojego roszczenia gwarancyjnego lub rękojmi, oraz
- sposób załatwienia roszczenia z tytułu rękojmi lub gwarancji albo przyczynę odrzucenia roszczenia lub prawo dochodzenia roszczeń na jego podstawie.
Jeżeli otrzymamy od Ciebie zakupione Towary, musimy wystawić paragon, w którym należy podać:
- Twoje imię i nazwisko oraz adres,
- dane niezbędne do zidentyfikowania rzeczy,
- datę otrzymania przedmiotu oraz
- czas, w którym możesz odebrać naprawiony przedmiot.
Czas przetwarzania danych
Przedsiębiorstwo jest obowiązane przechowywać protokół zgłoszenia reklamacyjnego konsumenta w ramach rękojmi lub gwarancji przez okres trzech lat od dnia jego sporządzenia oraz przedstawiać go na żądanie organu nadzoru.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Podstawą prawną przetwarzania danych jest wypełnienie obowiązków prawnych zgodnie z Rozporządzeniem 19/2014 (IV. 29.) Ministra Edukacji Narodowej i Kultury [§ 4 (1) i § 6 (1)] [Przetwarzanie danych zgodnie z art. 6 (1) c) Rozporządzenia].
Rozpatrywanie innych skarg konsumentów
Proces przetwarzania danych jest przeprowadzany w celu rozpatrywania skarg konsumentów. Jeśli skontaktowałeś się z nami ze skargą, przetwarzanie danych i dostarczanie danych jest niezbędne.
Przetwarzane dane
Imię i nazwisko klienta, numer telefonu, adres e-mail, treść reklamacji.
Czas przetwarzania danych
Reklamacje gwarancyjne przechowywane są przez 3 lata zgodnie z Ustawą o ochronie praw konsumentów.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Decyzja o złożeniu skargi jest dobrowolna, jednakże jeśli się z nami skontaktujesz, jesteśmy zobowiązani przechowywać skargę przez 3 lata zgodnie z § 17/A. (7) ustawy CLV z 1997 r. o ochronie konsumentów [Przetwarzanie danych zgodnie z art. 6 (1) c) rozporządzenia].
Dane przetwarzane w związku z weryfikacją zgody
Podczas rejestracji, składania zamówienia lub zapisywania się do newslettera system informatyczny zapisuje dane informatyczne związane ze zgodą w celu późniejszego udowodnienia.
Przetwarzane dane:
Data zgody i adres IP osoby, której dane dotyczą.
Czas przetwarzania danych
Ze względu na wymogi prawne zgoda musi zostać wykazana w późniejszym terminie, dlatego czas przechowywania danych jest ograniczony do okresu przedawnienia po zakończeniu przetwarzania danych.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Obowiązek ten przewidziany jest w art. 7 ust. 1 Rozporządzenia. [Przetwarzanie danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia]
Przetwarzanie danych w celach marketingowych
Przetwarzanie danych związane z wysyłaniem newsletterów
Celem przetwarzania danych jest wysyłka newslettera.
Przetwarzane dane
Imię, adres, adres e-mail, numer telefonu.
Czas przetwarzania danych
Do momentu cofnięcia zgody przez osobę, której dane dotyczą.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Twoja dobrowolna zgoda, którą wyrażasz Administratorowi Danych poprzez zapisanie się do newslettera [Przetwarzanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia]
Przetwarzanie danych związane z wysyłaniem i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam
Celem przetwarzania danych jest przesyłanie treści reklamowych odpowiadających zainteresowaniom osoby, której dane dotyczą.
Przetwarzane dane
Imię, adres, adres e-mail, numer telefonu.
Czas przetwarzania danych
Do czasu cofnięcia zgody.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Twoja dobrowolna, konkretna zgoda, którą wyrażasz Administratorowi Danych podczas zbierania danych [Przetwarzanie danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia]
Remarketing
Zarządzanie danymi w ramach działań remarketingowych odbywa się za pomocą plików cookie.
Przetwarzane dane
Dane przetwarzane przez pliki cookie są zgodne z definicją zawartą w polityce plików cookie.
Czas przechowywania danych
Okres przechowywania danych danego pliku cookie, więcej informacji znajdziesz tutaj:
Ogólne informacje o plikach cookie Google:
https://www.google.com/policies/technologies/types/
Informacje o Google Analytics:
https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage?hl=hu
Informacje na Facebooku:
https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen
Podstawą prawną przetwarzania danych jest
Twoja dobrowolna zgoda, którą wyrażasz Administratorowi Danych poprzez korzystanie ze strony internetowej [Przetwarzanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia].
OTP SimplePay wyciąg z danymi przelewu karty płatniczej online
Przyjmuję do wiadomości, że następujące dane osobowe przechowywane przez administratora danych Fanbase Kft. (Węgry 4029 Debrecen, Fényes udvar 13. 7/24) w bazie danych użytkowników https://fanbaseshop.pl zostaną przekazane
do OTP Mobil Kft., jako podmiotu przetwarzającego dane. Zakres danych przekazywanych przez administratora danych jest następujący:
imię i nazwisko klienta, nazwa firmy (jeśli istnieje), adres, adres e-mail, numer telefonu .
Charakter i cel przetwarzania danych wykonywanego przez podmiot przetwarzający dane można zobaczyć w
Informacjach o przetwarzaniu danych SimplePay pod następującym linkiem:
https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/
Przetwarzane dane
Nazwa klienta, nazwa firmy (jeśli istnieje), adres, adres e-mail, numer telefonu
Czas przetwarzania danych
Podstawa prawna przetwarzania danych
Dalsze przetwarzanie danych
Jeżeli Administrator Danych zamierza dokonać dalszego przetwarzania danych, przekaże uprzednio informacje o istotnych okolicznościach przetwarzania danych (podstawa prawna i podstawa prawna przetwarzania danych, cel przetwarzania danych, zakres przetwarzanych danych, czas trwania przetwarzania danych).
Odbiorcy danych osobowych
Przetwarzanie danych w celu przechowywania danych osobowych
Nazwa podmiotu przetwarzającego dane: Rackforest Zrt.
Dane kontaktowe podmiotu przetwarzającego dane:
Numer telefonu: +36 1 211 0044
Adres e-mail: info@rackforest.com
Siedziba: 1132 Budapest, Victor Hugo Street 11, 5 piętro, B05001.
Strona internetowa: https://rackforest.com/
Podmiot przetwarzający dane przechowuje dane osobowe na podstawie umowy zawartej z Administratorem danych. Nie jest upoważniony do przeglądania danych osobowych.
Działania przetwarzania danych związane z wysyłaniem newsletterów
Nazwa firmy obsługującej system wysyłki newsletterów: Fanbase Kft.
Siedziba firmy obsługującej system newslettera: Węgry 4029 Debrecen, Fényes udvar 13.
Numer telefonu firmy obsługującej system wysyłki newslettera: +36 50 138 08 24
Adres e-mail firmy obsługującej system newslettera: info@fanbaseshop.pl
Strona internetowa firmy obsługującej system newsletterowy: https://fanbaseshop.pl
Podmiot przetwarzający dane uczestniczy w wysyłaniu newsletterów na podstawie umowy zawartej z Administratorem danych. W związku z tym Podmiot przetwarzający dane przetwarza imię i nazwisko oraz adres e-mail osoby, której dane dotyczą, w zakresie niezbędnym do wysłania newslettera.
Przetwarzanie danych związanych z rozliczeniami
Nazwa podmiotu przetwarzającego dane: Billingo Technologies Private Limited Company
Siedziba podmiotu przetwarzającego dane to: 1133 Budapest, Árbóc utca 6, 1. piętro.
Numer telefonu podmiotu przetwarzającego dane: +36-1/500-9491
Adres e-mail podmiotu przetwarzającego dane: hello@billingo.hu
Strona internetowa podmiotu przetwarzającego dane: https://www.billingo.hu/
Podmiot przetwarzający dane współpracuje przy rejestracji dokumentów księgowych na podstawie umowy zawartej z Administratorem Danych. W ramach tej czynności Podmiot przetwarzający dane przetwarza imię i nazwisko oraz adres osoby, której dane dotyczą, w zakresie niezbędnym do rejestracji księgowej, przez okres zgodny z art. 169 (2) ustawy o danych osobowych, a następnie je usuwa.
Przetwarzanie danych związane z płatnościami online
Nazwa administratora danych: PayPal (Europe) S.à rl et Cie, SCA
Siedziba administratora danych znajduje się pod adresem: 22-24 Boulevard Royal L-2449 Luksemburg
Numer telefonu administratora danych:
Adres e-mail administratora danych:
Strona internetowa administratora danych: https://www.paypal.com/
Dostawca usług płatniczych uczestniczy w realizacji Płatności online na podstawie umowy zawartej z Administratorem Danych, w tym celu dane są przekazywane dostawcy usług płatniczych online podczas procesu zakupu. W tym procesie dostawca usług płatniczych online przetwarza nazwę rozliczeniową, imię i nazwisko oraz adres osoby, której dane dotyczą, numer zamówienia i datę zgodnie z własnymi zasadami zarządzania danymi.
Celem transmisji danych jest dostarczenie dostawcy usług płatności online danych transakcyjnych niezbędnych do realizacji transakcji płatniczej zainicjowanej przez dostawcę usług płatności online związanej z zakupem.
Podstawa prawna przekazywania danych: wykonanie umowy zawartej pomiędzy Tobą a Administratorem Danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia, w tym dokonanie płatności przez kupującego, a w przypadku płatności online przekazanie danych zgodnie z niniejszym punktem jest niezbędne do dokonania płatności
Nazwa administratora danych: OTP Mobil Szolgáltató Kft.
Siedziba administratora danych to: 1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.
Numer telefonu administratora danych: +36 1/20/30/70 3-666-611
Adres e-mail administratora danych: ugyfelszolgalat@simple.hu
Strona internetowa administratora danych: https://simplepay.hu/
Dostawca usług płatniczych uczestniczy w realizacji Płatności online na podstawie umowy zawartej z Administratorem Danych, w tym celu dane są przekazywane dostawcy usług płatniczych online podczas procesu zakupu. W tym procesie dostawca usług płatniczych online przetwarza nazwę rozliczeniową, imię i nazwisko oraz adres osoby, której dane dotyczą, numer zamówienia i datę zgodnie z własnymi zasadami zarządzania danymi.
Celem transmisji danych jest dostarczenie dostawcy usług płatności online danych transakcyjnych niezbędnych do realizacji transakcji płatniczej zainicjowanej przez dostawcę usług płatności online związanej z zakupem.
Podstawa prawna przekazywania danych: wykonanie umowy zawartej pomiędzy Tobą a Administratorem Danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia, w tym dokonanie płatności przez kupującego, a w przypadku płatności online przekazanie danych zgodnie z niniejszym punktem jest niezbędne do dokonania płatności
Twoje prawa podczas przetwarzania danych
W okresie przetwarzania danych przysługują Państwu następujące prawa, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia:
- prawo do cofnięcia zgody
- dostęp do danych osobowych i informacji o przetwarzaniu danych
- prawo do sprostowania
- ograniczenie przetwarzania danych,
- prawo do usunięcia
- prawo do protestu
- prawo do przenoszenia.
Jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw, będzie to wymagało Twojej identyfikacji, a Administrator Danych będzie musiał się z Tobą skontaktować. Dlatego w celu identyfikacji konieczne będzie podanie danych osobowych (ale identyfikacja może opierać się wyłącznie na danych, które Administrator Danych już przetwarza na Twój temat), a Twoje skargi dotyczące przetwarzania danych będą dostępne na koncie e-mail Administratora Danych w okresie określonym w niniejszych informacjach dotyczących skarg. Jeśli byłeś naszym klientem i chciałbyś się zidentyfikować w celu zarządzania skargami lub administrowania gwarancją, podaj również swój identyfikator zamówienia w celu identyfikacji. Dzięki temu możemy również zidentyfikować Cię jako klienta.
Administrator Danych udzieli odpowiedzi na skargi związane z przetwarzaniem danych osobowych najpóźniej w terminie 30 dni.
Prawo do cofnięcia zgody
Masz prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, w takim przypadku usuniemy podane przez Ciebie dane z naszych systemów. Należy jednak pamiętać, że w przypadku zamówienia, które nie zostało jeszcze zrealizowane, cofnięcie zgody może spowodować, że nie będziemy mogli go do Ciebie dostarczyć. Ponadto, jeśli zakup został już dokonany, nie możemy usunąć danych związanych z rozliczeniami z naszych systemów na podstawie przepisów księgowych, a jeśli masz wobec nas dług, możemy przetwarzać Twoje dane na podstawie naszego uzasadnionego interesu w ściąganiu długu, nawet jeśli cofniesz swoją zgodę.
Dostęp do danych osobowych
Masz prawo otrzymać od Administratora Danych informację zwrotną, czy Twoje dane osobowe są przetwarzane, a jeśli przetwarzanie jest w toku, masz prawo do:
- uzyskać dostęp do przetwarzanych danych osobowych i
- Administrator Danych Osobowych przekaże Ci następujące informacje:
- cele przetwarzania danych;
- kategorie przetwarzanych na Twój temat danych osobowych;
- informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym Administrator Danych ujawnił lub udostępni dane osobowe;
- planowany okres, przez który dane osobowe będą przechowywane, a jeżeli nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu;
- Twoje prawo do żądania od Administratora Danych sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych Ciebie dotyczących, a także do sprzeciwienia się przetwarzaniu takich danych osobowych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- jeżeli dane nie zostały zebrane od Ciebie – wszelkie dostępne informacje o ich źródle;
- o fakcie zautomatyzowanego podejmowania decyzji (jeśli taka procedura jest stosowana), w tym profilowania, a przynajmniej w tych przypadkach zrozumiałe informacje o logice ich podejmowania, a także o znaczeniu i prawdopodobnych konsekwencjach takiego przetwarzania dla Ciebie.
Celem skorzystania z tego prawa może być ustalenie i weryfikacja legalności przetwarzania danych, dlatego w przypadku wielokrotnych żądań udzielenia informacji Administrator Danych może pobrać uczciwą opłatę w zamian za udzielenie informacji.
Administrator Danych zapewnia dostęp do danych osobowych, wysyłając Ci przetworzone dane osobowe i informacje pocztą elektroniczną po zidentyfikowaniu Cię. Jeśli się zarejestrowałeś, zapewniamy dostęp, logując się na Twoje konto użytkownika, aby przeglądać i sprawdzać przetwarzane dane osobowe na Twój temat.
Prosimy o wskazanie w swoim żądaniu, czy żądasz dostępu do danych osobowych, czy informacji związanych z przetwarzaniem danych.
Prawo do sprostowania
Masz prawo żądania od Administratora Danych niezwłocznego sprostowania dotyczących Ciebie danych osobowych, które są nieprawidłowe.
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Masz prawo zażądać od Administratora Danych ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli spełniony jest jeden z poniższych warunków:
- Kwestionujesz dokładność danych osobowych; w takim przypadku ograniczenie obowiązuje przez okres umożliwiający Administratorowi Danych sprawdzenie dokładności danych osobowych; jeśli dokładność danych można ustalić natychmiast, ograniczenie nie będzie miało zastosowania;
-
przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, ale sprzeciwiasz się usunięciu danych z jakiegokolwiek powodu (np. dlatego, że dane są dla Ciebie ważne ze względu na dochodzenie roszczeń prawnych), dlatego nie żądasz usunięcia danych, lecz ograniczenia ich wykorzystywania;
-
Administrator Danych nie potrzebuje już danych osobowych do określonych celów przetwarzania, ale są one potrzebne Tobie do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych; lub
- Wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania danych, ale uzasadniony interes Administratora Danych może również uzasadniać przetwarzanie danych. W takim przypadku przetwarzanie danych musi zostać ograniczone do czasu ustalenia, czy uzasadnione podstawy Administratora Danych są nadrzędne wobec Twoich uzasadnionych podstaw.
Jeżeli przetwarzanie podlega ograniczeniom, takie dane osobowe można przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
Administrator danych poinformuje Cię z odpowiednim wyprzedzeniem (przynajmniej na 3 dni robocze przed zniesieniem ograniczenia) o zniesieniu ograniczenia przetwarzania danych.
Prawo do usunięcia danych – prawo do bycia zapomnianym
Masz prawo żądać od Administratora Danych bez zbędnej zwłoki usunięcia danych osobowych Ciebie dotyczących, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:
- dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane przez Administratora;
- Cofnąłeś swoją zgodę i nie ma innej podstawy prawnej do przetwarzania;
- Sprzeciwiasz się przetwarzaniu opartemu na uzasadnionym interesie i nie istnieje nadrzędny uzasadniony powód (tj. uzasadniony interes) przetwarzania,
- dane osobowe były przetwarzane przez Administratora niezgodnie z prawem, co zostało ustalone na podstawie złożonej skargi,
- dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator.
Jeżeli Administrator Danych upublicznił przetwarzane przez Ciebie dane osobowe z jakiegokolwiek uzasadnionego powodu i jest zobowiązany do ich usunięcia z któregokolwiek z powodów wskazanych powyżej, jest on zobowiązany, biorąc pod uwagę dostępną technologię i koszt wdrożenia, podjąć rozsądne kroki, w tym środki techniczne, aby poinformować innych administratorów przetwarzających te dane, że zażądałeś usunięcia łączy do kwestionowanych danych osobowych, a także kopii lub replikacji tych danych osobowych.
Usunięcie nie ma zastosowania, jeżeli przetwarzanie danych jest konieczne:
- w celu realizacji prawa do wolności wypowiedzi i informacji;
- w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator i które wymaga przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie w kontekście fakturowania, gdyż przechowywanie faktury jest wymagane prawem), lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
- w celu składania, egzekwowania lub obrony roszczeń prawnych (np. jeśli Administrator Danych ma wobec Ciebie roszczenie i nie zrealizował go jeszcze lub jest w trakcie rozpatrywania skargi konsumenckiej lub dotyczącej przetwarzania danych).
Prawo do sprzeciwu
Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych opartego na uzasadnionych interesach, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją. W takim przypadku Administrator nie będzie już przetwarzał danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Twoich interesów, praw i wolności lub do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych.
Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu marketingu bezpośredniego, masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych w tym celu, w tym profilowania, o ile jest ono związane z marketingiem bezpośrednim. Jeżeli wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego, dane osobowe nie będą już przetwarzane w tym celu.
Prawo do przenoszenia
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się w sposób zautomatyzowany lub opiera się na Twojej dobrowolnej zgodzie, masz prawo żądać od Administratora Danych otrzymania danych, które dostarczyłeś Administratorowi Danych, które Administrator Danych udostępni Ci w formacie xml, JSON lub csv; jeżeli jest to technicznie wykonalne, możesz żądać, aby Administrator Danych przesłał dane w tej formie innemu administratorowi danych.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Masz prawo nie podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu), która wywołuje wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływa. W takich przypadkach Administrator podejmie odpowiednie środki w celu ochrony praw, wolności i uzasadnionych interesów osoby, której dane dotyczą, w tym co najmniej prawa do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora, wyrażenia swojego punktu widzenia i sprzeciwu wobec decyzji.
Powyższe nie ma zastosowania, jeżeli decyzja:
- Konieczne do zawarcia lub wykonania umowy pomiędzy Tobą a Administratorem;
- jest dozwolone na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator, które przewiduje również odpowiednie środki ochrony Twoich praw, wolności i uzasadnionych interesów; lub
- na podstawie Twojej wyraźnej zgody.
Logowanie do rejestru ochrony danych
Zgodnie z postanowieniami Infotv., Administrator Danych musiał zgłaszać określone operacje przetwarzania danych do rejestru ochrony danych. Obowiązek zgłaszania ustał 25 maja 2018 r.
Środki bezpieczeństwa danych
Administrator Danych oświadcza, że podjął odpowiednie środki bezpieczeństwa w celu ochrony danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem, zmianą, przekazaniem, ujawnieniem, usunięciem lub zniszczeniem, a także przed przypadkowym zniszczeniem i uszkodzeniem, a także przed niedostępnością wynikającą ze zmian w stosowanej technologii.
Administrator Danych dołoży wszelkich starań, aby zapewnić, że jego Podmioty Przetwarzające Dane również podejmą odpowiednie środki bezpieczeństwa danych podczas przetwarzania Twoich danych osobowych.
Środki prawne
Jeżeli uważasz, że Administrator Danych naruszył jakiekolwiek przepisy prawne dotyczące przetwarzania danych lub nie spełnił żadnego z Twoich żądań, możesz wszcząć postępowanie wyjaśniające w Krajowym Urzędzie Ochrony Danych i Dostępu do Informacji w celu zakończenia rzekomo niezgodnego z prawem przetwarzania danych (adres korespondencyjny: 1363 Budapest, Pf. 9., e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, numery telefonów: +36 (30) 683-5969 +36 (30) 549-6838; +36 (1) 391 1400).
Informujemy również, że w przypadku naruszenia przepisów prawa dotyczących przetwarzania danych lub niespełnienia któregokolwiek z Państwa żądań przez Administratora Danych, mogą Państwo wystąpić przeciwko Administratorowi Danych na drogę postępowania cywilnego do sądu.
Zmiana informacji o przetwarzaniu danych
Administrator Danych zastrzega sobie prawo do zmiany tych informacji o zarządzaniu danymi w sposób, który nie wpływa na cel i podstawę prawną zarządzania danymi. Korzystając ze strony internetowej po wejściu w życie zmiany, akceptujesz zmienione informacje o zarządzaniu danymi.
Jeżeli Administrator Danych zamierza dokonać dalszego przetwarzania danych w odniesieniu do zebranych danych w celu innym niż cel, w którym dane zostały zebrane, poinformuje Cię o celu przetwarzania danych oraz o następujących informacjach przed dalszym przetwarzaniem danych:
- okres przechowywania danych osobowych lub, jeżeli nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu;
- prawo do żądania od Administratora Danych dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadku przetwarzania opartego na uzasadnionym interesie, a także do żądania prawa do przenoszenia danych w przypadku przetwarzania opartego na zgodzie lub stosunku umownym;
- w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, że zgodę tę możesz w każdej chwili cofnąć,
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- czy podanie danych osobowych wynika z obowiązku prawnego lub umownego lub jest warunkiem zawarcia umowy oraz czy jesteś zobowiązany do podania danych osobowych, a także jakie są możliwe konsekwencje niepodania danych;
- o fakcie zautomatyzowanego podejmowania decyzji (jeśli taka procedura jest stosowana), w tym profilowania, a przynajmniej w tych przypadkach zrozumiałe informacje o logice ich podejmowania, a także o znaczeniu i prawdopodobnych konsekwencjach takiego przetwarzania dla Ciebie.
Przetwarzanie danych może się rozpocząć dopiero po tym, jeśli podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda, oprócz poinformowania Cię o tym, musisz także wyrazić zgodę na przetwarzanie danych.